Seiten

wtorek, 26 kwietnia 2011

polecam! Vitalia

Jako ze jakies 4 lata temu schudlam dosyc sporo, chcialam napisac pare slow o tym co mi pomoglo i co osobiscie polecam. Tym postem otwieram serie postow pod tytulem "polecam!". Co najmniej co tydzien bede pisala o trikach i sposobach na odchudzanie, co robilam kiedys i co mam zamiar robic teraz by schudnac. Beda to sprawdzone przezemnie infromacje i sposoby ktore zadzialaly na mnie.

Zaczelam sie odchudzac 4 lata temu. Wazylam wtedy jakies 83 kg ( az sama nie moge w to uwerzyc ). W sumie caly czas chcialam schudnac ale nie wiedzialam jak.... Wszystko zaczelo sie od tego ze przez stres zanikl mi calkowicie apetyt. Moglam chodzic caly dzien nie jedzac. Nie czulam glodu, na widok jedzenia robilo mi sie niedobrze. Gdyby nie brak sily na cokolwiek nie jadlabym najchetniej nic. No ale ze chodzilam do szkoly i w domu tez trzeba bylo funktionowac wiec podjadalam owoce i jogurty i takie tam drobne sprawy :). Tak schudlam jakies 5 kg.

No ale niestety. Apetyt powoli zaczol wracac...( a mialo byc tak pieknie :p ) i wtedy nastala pora zeby dzialac swiadomie :)

Akurat tak los chcial ze trafilam na portal Vitalia.pl. I wlasnie ten portal chcialabym polecic wszytskim odchudzajacym sie :) Podoba mi sie jego struktura. Mozna prowadzic wlasny pamietnik odchudzania oraz korzystac za darmo z forum. Istnieje tez mozliwosc wykupienia diety i cwiczen. Ogolnie super sprawa bo czytajac pamietniki vitalijek mozna nabrac motywacji oraz zaczerpnac roznych pomyslow na odchudzanie. Na forum znajdziecie informacje o najrozniejszych dietach oraz doswiadczenia osob ktore je stosowaly.

Musze powiedziec ze ten portal naprawde bardzo mi pomogl w mojej walce z kilogramami i pewnie jeszcze dlugo bedzie mnie mozna tam spotkac :)


do nastepnego...

xoxo

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz