Seiten

wtorek, 26 kwietnia 2011

Polecam! Skakanke

Z kilogramami zegnamy sie szybciej gdy poza zdrowymodzywianiem, zazywamy ruchu :) Ale jaki "sport" wybrac by bylo widac i czuc efekty jak najszybciej? Wlasnie nad tym zastanawialam sie okolo 2 lata :) wyprobowalam wiele i najbardziej do gustu przypadly mi dwie formy ruchu.


1. Skakanka
2. Jogging....

Dzisiaj opowiem o skakance :)

Chyba kazdy pamieta ja z dziecinstwa....



Chetnie uzywana przez male dziewczynki, czesto pomijana jest w wieku dojzalym. A szkoda, bo to swietny sposob na spalanie kcal i wzmocnienie nog.

I do tego moze wygladac tak sexy.... ;]



   no wlasnie...moze..... :)


Ja zaczelam od 300 skokow dziennie...skakalam po 50 razy pod rzad....pozniej chwilka przerwy na zlapanie powietrza i nastepne 50...i tak az do 300. Z tygodnia na tydzien podnosilam sobie poprzeczke az doszlam do 1300 skokow co dziennie lub co drugi dzien. Kg lecialy i przy okazji rzezbily mi sie lydki uda i posladki...

Najgorzej jest zaczac....to co w dziecinstwie bylo zabawa nagle okazuje sie byc "skomplikowane" :) To zachaczylam butem o skakanke, to skakanka postanowila zachaczyc o tylek skakajacego ...przyznam ze nie zawsze obeszlo sie bez siniakow ... ale cwiczenie czyni mistrza i tak po tygodniu zalapalam o co chodzi i okolo 45 skokow udalo mi sie pokonac bez incydentow :)

Wazna jest tez sama skakanka...warto zainwestowac gdyz zbyt lekka skakanka szybciej gdzies w powietrzu sie zawiruszy i ciag skokow zostaje przerwany, co nie zadko konczy sie wybuchem nerwow skakajacego :P

Ja kupilam sobie skakanke skorzana w intersporcie.....ale nie polecam. O wiele lepiej sprawoja sie gumowe. Rowiez do zakupienia w zwyklych sklepach sportowych. 

I jeszcze jedna wazna sprawa na koniec. Podczas skakania nie zapominajmy o biuscie :) Dobrze by bylo gdyby biust nie "skakal" :) Biustonosz sportowy powinien byc dostosowany do rodzaju ruchu. Ja wybralam dosc popularny Triaction z Triumpha. Mam ten najmocniejszy do sportow extremalnych i jestem bardzo zadowolona. Staniki nosze w rozmiarze 75 d wiec dobry biustonosz to dla mie podstawa. Z triaction nawet przy skakaniu wszystko jest tam gdzie byc powinno....

Takze....do skokow gotowi....START!


do nastepnego...

xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz