Seiten

piątek, 13 września 2013

Dieta 17-dniowa / the 17 day diet



Ostatnio na Amazon znalazłam tą oto książkę.





Chodzi tu o diete 17-dniową dr. Mike Moreno.



Ja akurat posiadam tłumaczenie niemieckie ale widziałam że jest ona rownież dostępna w empiku.


Ogolnie już nie kupuję książek o tematyce diet ale przglądając recenzje tej właśnie książki, zaskoczyły mnie pozytywne wypowiedzi ludzi będących na tej diecie.



9 na 10 komentarzy było pozytywnych. Rzadko tak bywa.

Postanowiłam więc zakupić tą książkę i sama się przekonać co to za cudo.



Nie przeczytałam jeszcze całej więc wiele wam nie powiem.



Ogolnie ta dieta składa się z 4 faz:



Przyśpieszenie

w tym czasie tracimy najwięcej wagi przestrzegając odpowiedniego jadłospisu oraz ćwiczeń (minimum 17 minut dziennie) - możemy pozbyć się aż do 5-6 kg.



Aktywacja

okres naprzemiennego stosowania fazy 1. i 2.(wciąż ćwiczymy 17 minut dziennie).



Osiągnięcie

uczymy się dobrych nawyków żywieniowych, dieta zaczyna być coraz bogatsza (jednak należy zwiększyć czas ćwiczeń).



Dotarcie do celu

okres ten trwa bezterminowo - aby utrzymać uzyskaną wagę, w dni powszechnie jemy według odpowiednich wskazówek żywieniowych, a w weekendy pozwalamy sobie ulubione potrawy.





Jeżeli po 3 fazie chcemy dalej chudnąc powtarzamy dietę od początku albo cofamy się do fazy nr. 2.



Obecnie jestem na 1 fazie w dniu 5. Jak dotrzymam do konca i przeczytam ksiazkę napisze więcej o tej diecie. Ale juz mogę wam powiedziec ze bardzo przypadła mi ona do gustu. Łączy ona większość mojej wiedzy o odchudzaniu w jednej diecie. Dlatego jestem sobie pewna że to zadziała i że dodatkowo będzie zdrowo :)



Więcej na ten temat już w krótce tu na blogu oraz na moim kanale YouTube.

 http://www.youtube.com/user/TheSecondTry89



Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz