Seiten

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Start diety.... moje postanowienia

 
 
 
W miniona srode zaczela sie moja dieta...czyli moje postanowienia niby weszly w ruch...niby bo jednak w praktyce wyglada to wszystko inaczej. Ale ok. Zmniejszylam porcje jedzenia. Nie jadlam wieczorami i staralam sie pic wiecej wody i zielonej herbaty. 
 
Ponizej znajduja sie moje postanowienia. Nie sa jakos straszliwie odkrywcze ale zauwazylam ze i tak musze je zapisywac co jakis czas bo zwyczajnie o nich zapominam w zyciu codziennym.

* pic conajmniej 2 l dziennie
 
* jesc od 1300-1500 kcal dziennie
 
* jakas forma ruchu co dziennie...chocby to mial byc tylko spacer z psem
 
* duzo wazyw i owocow
 
* unikac przetworzonych produktow
 
* wyeliminowac z diety zbedny cukier i zredukowac sol
 
* Zadnego alkoholu

Zapraszam na moj kanal YouTube. Wzielam sie za krecenie filmikow. Musze powiedziec ze jest to jakas motywacja ale zapal ktory mialam na poczatku roku mnie opuscil. Moze jak poleci pare kg to cos sie zmieni. Tym czasem zapraszam na moj kanal:
 
 
 
 
xoxo
 
E-dieta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz