Seiten

czwartek, 13 czerwca 2013

jadłospis 13.06.2013

Śniadanie:

musli z mlekiem 1,5 % (duza porcja) 500 kcal

Obiad:

1/2 suba z Subway (chicken fajita/cheese oregano bread/creame cheese/BBQ+Chipotle)

Kolacja:
nadziewana papryka z sosem pomidorowym



To ze dzisiaj nie moglam wrocic do domu na obiad okazalo sie dopiero w trakcie poranka takze musislam wybrac: Mc D. albo Subway.

Takie sytuacje wybijaja mnie z trobu. Niby wszystko zaplanowalam a tu wyskakuje mi obiad na szybko albo wracam do domu po 19, glodna, i  mam wybor isc do mamy na gotowa kolacje albo samemu zaczynac gotowanie.

Czasem udaje mi sie wybrac zdrowa alternatywe. Ale czasem polegam.

Dzisiejszy dzien zaliczam do udanych. Sub nie jest jakis bardzo dietetyczny ale o niebo leprzy niz jakies zarcie z Mc D.

Moze ktos ma jakis pomysl co zrobic w sytuacji gdy na szybko trzeba cos zjesc i ma to byc w dodatku dietetyczne?!

Moze dodam ze w miejscowosci gdzie pracuje mam do wyboru chinczyka, Mc Donalds, Subway i piekarnie. Moge jeszcze wstapic do Lidla ewentualnie... ech...czemu nie mieszkam na Manhattanie :) ...


xoxo E-dieta




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz