Seiten

środa, 25 maja 2011

jadlospis ww 25.05.2011




Malo mam czasu ostatnio na diete i pisanie tu...

Dzisiaj jestem caly dzien w pracy i bede tez tu jadla takze moje menu jest dosc przewidywalne i nie powinno byc zadnych wpadek :)

Sn: 4P 

bolka (1,5), maslo(0,5), troche avokado (1,5), pomidor (0) , kawa z mlekiem (0,5)     


SnII: 4P

troche avokado (2), salata lodowa(0), pomidor(0), sos salatkowy (2)    


OB: 6P

Spagetti(4), pesto(2)



Kol: 3P

Joghurt naturalny z jablkiem(3) / Ziemniaki z mizeria(3)


Jeszcze sie nie zdecydowalam co na kolacje :) Suma sumarum wyjdzie mi 17 P tak jak mam przewidziane.

W gazecie ktora ostatnio kupilam byla dolaczona plyta DVD z workoutem Traicy Anderson czy jakos tak...podobno nowa trenerka gwiazd...jeszcze nie probowalam cwiczyc ale jak tylko sie do tego zbiore dam znac.


do nastepnego...


xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz