Seiten

środa, 22 maja 2013

Mój aktualny wygląd i zdjęcia z nowego yorku

Pochwale się tym że dalej jestem gruba. Powiem wiecej! od roku ważę znów tyle co przed odchudzaniem. Nie wżyłam się już kilka dni ale mogę powiedzieć tyle że waga pokazuje ponad 80 kg...

Efekt jojo mnie dopadl. jestem jego pieknym przykladem. a tak sobie obiecywalam ze wiecej mi sie to nie zdarzy.

Ale nie poddaję się, w pazdzierniku jade do NYC i na zdjęciach muszę wyglądać jak człowiek.

Mam parę zdjęć z zeszłego roku ale aż wstyd je pokazywać. 





Pokoik w Hotel 17



Times Square



Times Square










Central Park



Lake Niagara / Canada


Garmercy Cafe...polecam jesli nie jestescie na diecie :p






Do października musi się coś zmienić. Nie mówię że schudnąć 30 kg ale chciałabym widzieć znów 6 z przodu i poruszać się swobodnie po mieście moich marzeń. 



xoxo


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz